" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




Yess I'm afraid}
Tuesday, May 22 | 5:19 pm | 0Comment


esokk merupakan hari yang sangat malas nak p sekolah. =( nk taw pasaipa..??esok 샤히랗 kena ambik hadiah kat atas perhimpunan sebab 샤히랗 and kengkawan masuk contest gubahan bunga ! x sangka gubah macam taik pun boleh dapat tempat pertama ! hahaha..,malu2..='),klau x,kwn 샤히랗 yg ambik,tp esok dia n the geng x mau p kolah..=(so 샤히랗  yang jadi mangsa..huhuhu,,korang tlg doakan 샤히랗 spaya x pakinson masa kat atas tu erk..??eeeee takutla..,