" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




(。◕‿◕。) Miss KolAh,.! (。◕‿◕。)}
Sunday, June 10 | 9:56 pm | 0Comment




Lusa dah nak kembali zaman belajar yang penuh ceria,suka duka,kontroversi dan sebagainya..Dah start kolah dah pun..Jadi masa study aku ada lagi setahun setengah...Waahhhh!!! Tak sangke dah nak abes...Rasenya macam semalam ajer aku baru daftar masukting 1..La niee,dah tahun ke2 pun aku bertapa mempelajari ilmu pengetahuan...Hahahahah...!!!
Semangat juang sudah kembali,apabila melihat jadual waktu yang telah ditetapkan..Seronok giler sebab ,x de kerja kolah langsung Ini adalah perkara yang baik..!!Macam biasa,setiap kali buka sem,aku cuba buat target  dan hopefully akan success macam sem lepas...Insyaallah..Impian aku,adalah setiap kali bermulapersekolahan,akan bermula dimensi hidup yang baru dan fresh..Mengharapkan memori indah untuk dijadikan diari hidupku....Cewaahhh!! Pengaruh novel kuat sangat aku nie..Bila kembali ke sekolah semua 2 nk kena buat,iron bju ,gosok kasut,ikut jadual,.ish3 jenuh gua,..Alat tulis ajer laa spoiled sikit,sebab aku suke letak bersepah..Pastue terhegeh-hegeh cari balik...
Kepada kawan-kawan yang nak kembali semula ke sekolah masing-masing,aku ucapkan selamat berjuang semula dan cipta suatu memori yang indah dalam hidup..!!