" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




(。◕‿◕。) Final Cinta Pandang Pertama (。◕‿◕。)}
Sunday, October 28 | 1:46 pm | 0Comment


Pejam celik,pejam celik dh masuk 4 tahun aku masih lagi memegang status bujang,adik aku,Eirah dh pun bertunang dengan Zikrie pun,Aku?masih lgi menunggu Syazlin.

Tapi,dah 4 tahun aku dh tak dengar khabar atau berita tentangnya.Kemana hilangnya dia?Itulah persoalan yang masih berada di fikiran ku,Mungkin sibuk study agaknya.

Hari ni,Aku mintak MC kat papa,bab rasa macam tak berapa sihat sikit..So,aku duk rumah jelar..Setiap hari aku akan cek phone nak tunggu Syazlin antar mesej,Tapi,hampeh..Aku rasa,aku ni yang angau kat dia,Tapi dia,sebaliknya.Aku masih teringat lg akan kata-kata adikku"kalau Syazlin tu jodoh abang,pasti dia akan kembali juga pada abang".Tapi macam mna klau Syazlin bukan jodohku..Ahhhhh!!

Aku tersedar dari lamunanku apabila terdengar phoneku berbunyi.Aku lihat ada 1 mesej baru masuk dn berbunyi seperti ini
Abang masih tunggu Lin ker? 
Sapa ni?Lin?Lin mana pulak?Takkan Syazlin kot?Dan bila masa aku jadi adik dye,Ahh..serabutnya aku!!Ahh..telepon balik lah.
"Hello,ni sapa ek.?awak silap nomber ker?"kataku
"Oh,mesej tu?Eh,taklah,saya Syazlin la abg,Takkan dh lupa kut?"
"Ha??Syazlin?Tak mungkin?dahlama tak dengar khabar Lin?Sihat?"
"Alhamdulillah,sihat tengah buat ape tu?"
"Oh,tak buat ape-2 la,termenungkan Lin la..sampai tak sihat ni"
"Hehe,merapu la abang ni..K la ni nk bgitaw esok Lin boleh balik dh.Suruh abang Zikrie jemputkan kat KLIA boleh??"
"Boleh.."
Setahun berlalu,aku dengan Syazlin pun berkahwin dengan Syazlin,hidup kami bertambah ceria dengan adanya cahaya mata kami iaitu Mohd Rayyan Darwish Bin Nazmi yang berusia 9bulan.Sekarang ni,aku bersyukur sangat-2 dn percaya bahawa jika ada jodoh pasti takkan kemana..

...................Tamat...................