" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




(。◕‿◕。) WeT woRld ShaH aLam (。◕‿◕。)}
Thursday, November 22 | 8:07 pm | 0Comment

Cuti semalam family eirah telah mengambil kesempatan pergi 'makan angin', tak jauhpun sekadar  dalam Malaysia je.

Pada mulanya family punyai beberapa pilihan 'waterpark' yang terdapat di kawasan berhampiran, Gambang Water Park sudah selalu kami kunjungi, nak cuba tempat baru pula.

Cuba dapatkan maklumat melalui internet, terdapat 2 'water park' yang telah menarik perhatian ayah iaitu Wet World Shah Alam dan Wet World Pedas, Negeri Sembilan, jika dilihat pada bayaran masuknya, Wet World Pedas jauh lebih murah, perancangan awal ayahb memilih lokasi ini dan selepas itu terus ke Melaka.

Semasa berada di dalam perjalanan (traffic jammed yang teruk & berlakunya kemalangan dimana kereta berlanggaran sesama sendiri), mb memasing2 ke majlis penutupan Hari Belia Kebangsaan yang bertempat di Putrajaya), kami cuba dapatkan maklumat terperinci dan pengalaman mereka yang telah pergi kedua2 lokasi ini, akhirnya keputusan muktamad kami ialah ke Wet World Shah Alam.

Perjalanan ke Pedas dibatalkan kerana maklumat yang diterima agak kurang memuaskan lagi2 apabila ada pengumuman 'Diminta ibubapa pastikan anak-anak tidak membuang air besar merata-rata di sekeliling taman air ini. Jika di dapati anak-anak anda melakukannya, pihak kami akan mendenda ibubapa kanak-kanak tersebut.'


 Merah Tu , Eirah , Afiq , Haikal

Time CuTi Ramai OrG ! :3


HoteL yg kami sekeluarga duDuk kt ShaH Alam "Concorde"