" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




azam budak sek0Lah ? }
Thursday, January 3 | 11:02 pm | 0Comment


Salam.. Wow dah 2013 lah.. belum terlambat lagi eirah nak ucapkan"SELAMAT TAHUN BARU!" Tahun baru ni mesti korang ada azam baru kan? Same as me to! Nak tahu tak apa azam eirah? Jeling dulu kat entry tu.. BUDAK SEKOLAH? eirah masih lagi budak sekolah... hehe.. Azam eirah mesti berkaitan dengan sekolah kan.. Jom tengok apa azam eirah untuk tahun ini..

  Firstly, semestinya eirah,korang & kite semua nak "study hard" kan? Tapi "study hard" korang untuk apa? Masing-masing ada jawapan sendiri.. bagi eirah, nak "study hard" kerana eirah nak mencapai impian ibubapa eirah,guru-guru dan juga diri eirah untuk masuk ke UNIVERSITI.. itu hajat besar eirah.. Insyallah jika kita berusaha pasti berjaya!

  eirah nak berjimat-cermat.. sebab apa? hehe... Korang jangan terkejut pula.. sebab eirah berangan nak beli novel dan juga buku rujukan.. so, untuk tunaikan impian berangan eirah tu, eirah nak jimat-cermat,diet & kumpul duit... hehe

  Azam ini yang paling penting, eirah nak jadi muslimah sejati... *cehh.. haha! eirah nak mendalami ilmu agama dengan lebih banyak... eirah tahu , eirah kekurangan ilmu agama yang ada pada diri eirah sekarang jadi eirah akan cuba sedikit demi sedikit mengkaji ilmu agama.. bukan nak jadi tok bomoh tau! 

Sampai setakat ini eirah dapat share untuk entry kali ini... Insyallah nanti eirah ada masa free, eirah akan update blog ini lagi & terjah blog korang..
Tunggu Tau!