" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




Petua meLayu : SIHIR}
Thursday, January 3 | 10:25 pm | 0Comment

MENGESAN KEHADIRAN SIHIR 

Jika anda kerap mendengar bunyi berdesing dalam kepala menunjukkan anda disihir. Tukang sihir mungkin memuja roh anda dan menghantar jin/syaitan dlm roh anda. Kesihatan anda selepas itu merosot dari hari ke hari, badan selalu terasa lemah dan tidak bersemangat. Lama kelamaan akan mendapat penyakit misteri dan jika tidak diubati boleh merana dan membawa kematian. Untuk mematikan sihir yg dihantar kepada kita, amati bunyi desing dlm kepala, jika tiba terasa bunyi berdesing dlm kepala cepat-cepat baca Auzubillah himinas syaito nirajim dan terus membaca Bismillah hirrah manirrahim. Bunyi tersebut pasti akan berhenti. Ini bermakna syaitan yg cuba memasuki akan terbakar dan gagal memasuki roh anda utk menyihir. Setelah itu cepat-cepat minum air limau nipis dgn membaca 3 kul dan selawat syifak. Mandi air limau nipis samada waktu mghrib/pagi lepas subuh. Tips utk mengelak perbuatah sihir /buatan manusia jahat, rahsiakan tarikh lahir dan nama ibu anda, jgn memberi kepada org sembarangan. Sihir berlaku melalui alam roh dan syaitan memasuki roh anda jika ia mengetahui tarikh lahir dan nama ibu anda.
MEMATAHKAN SIHIR

1- Sentiasa berada dalam wuduk sepanjang hari. Selagi kita dlm berwuduk selagi itulah sihir tidak dapat menembusi.

2- Amalkan selalu minum air limau nipis. Baca 3 Qul dan selawat syifak, minum iar tersebut dan baki 1/4 nya siram air tersbut diatas kepala. Insya-Allah jika sihar yg baru kena akan gugur.

3-Amalkan mandi limau nipis sebanyak 7 biji. Potong limau tersebut dan campurkan sedikit garam bukit. Gaulkan campuran tersebut. Mandi pakai kain basahan, tutup lubang tandas jika bilik air ada tandas. Jika bilik air sekali dengan tandas, baca ayat kursi dalam hati siram air limau tadi bermula dari kepala ke bawah. Ambil limau nipis yg dipotong tadi gosokkan bermula dari kepala ke bawah. Lepas mandi kain basahan jgn diperah dan badan jgn dilap biarkan dia kering sendiri. Lepaskan kain basahan ke bawah jgn membuang kain basahan keatas. Limau nipis lepas mandian tadi dipungut dan dibuang ke dalam sungai dimana airnya mengalir. Amalan ini patut diamal seminggu sekali. Jika istiqamah mengamal amalan ini Insya-Allah sukar terkena sihir/ buatan manusia jahat. Amalan ini juga bagus diamalkan bila badan rasa lemah dan bila terasa nak demam. Ini adalah petua menjaga badan sihat hingga ketua. Limau nipis dan garam mempunyai aura tersendiri yg menggetarkan gelombang yg tidak disukai oleh makhluk halus dgn itu ia akan keluar dari badan kita. Dengan kata lain jika kita di sihir , Insya-Allah sihir akan gugur dan tukang sihir berputih mata.

4-Amalkan menbaca surah Al Jin setiap malam.

5-Wirid bismillah 7, sebanyak 3x lepas subuh dan Asar.

7-Utk mengelak rumah disihir ambil segenggam garam baca 3 Qul dan tabur garam tersebut di hadapan pagar depan dan belakang rumah anda.


 8--Tidur dengan berwuduk dan membaca 3 Qul lalu disapu ke seluruh badan kecuali kawasan kemaluan utk memagarkan diri. 

TERAPI MERAWAT SIHIR

Pastikan setiap rumah menyimpan madu. Bagi yang sudah terkena sihir amalkan minum madu asli setiap pagi sebelum mengambil apa-apa makanan dengan membaca selawat syifak. Insya-Allah terapi madu ini akan menyerap racun-racun sihir samada santau angin/makanan. Racun ini biasanya dihantar melalui syaitan yg dipuja oleh ahli sihir dan jika tidak dirawat akan mengakibatkan penyakit misteri yg membawa kematian.