" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




Hari Guru :)}
Thursday, May 16 | 2:17 pm | 0Comment


Hari ni merupakan hari yang istimewa buat warga pendidik. Dari kecik tua muda semua tahu 16 Mei ni hari guru. Masing-masing ada yang bawak hadiah, bawak kad hari guru, bawak cincin. Ehh.

So, di kesempatan ni Irah pun nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada guru-guru yang pernah mengajar Irah suatu ketika dahulu.

Tabika KEMAS Taman Melati ,Tabika KEMAS Kampung Paya, SK Kepala Batas,SK teluk Ayer Tawar, SMK Gemilang, SMK Dato' Onn.

Tu guru rasmi, guru yang tak rasmi, awak-awak semua, family Irah, kawan-kawan dan semua ciptaan di muka bumi ini. Thank youuu all :')

Ingat lagi kalau waktu sekolah rendah mesti akan beratur naik pentas, salam-salam dengan cikgu. Cikgu yang sama jantina jela. Jangan mengada-ngada. Bila salam je mesti cikgu bising dekat Irah. Main pass pass pulak dari satu cikgu ke satu cikgu. Semua eksaited. Eksaited lah sangat. Yang segannya kite.

Okay back to the main topic. Jasa guru memang tak ternilai. Tak mampu nak gambarkan dengan perkataan. Banyak sangat. Kalau ikutkan student bukan anak dorang pun tapi dorang still jaga dengan penuh kasih sayang, sabar, penuh keibuan dan kebapaan, anggap macam anak sendiri.

Oh yaa...Irah pun dapat mesej dari adik-adik yang Irah pernah ajar dulu. Dulu Irah pernah join jadi facilitator budak-budak sekolah rendah. Kira cikgu lah jugak kan..?? Hee :)

Akhir kalam, Selamat Hari Guru kepada semua :D