" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




Sebuah Perpisahan :')}
Tuesday, February 25 | 12:39 pm | 0Comment


Dah sebulan lebihyy  dia kat sekolah baru ? Sapa ? Alah , bestie irah laaa : / Tahun lepas , kami mohon sama2 Sekolah teknik . Tapi , dia yang dapt . Kat KL pulak tuuw . first time dapat tau .. speechlesss terus !
Tapi nak buat guane :P irah ni x suka tunjuk muka sedih2 depan diorang . pasrah je laa :(
Hari2 duk teringat kat dia tau . tapi dia dah ada kawan kat sana . Zahirah ! kalau ang baca nihh , ang jgn gelak tauuu # kalau takkk , aku tumbuk muka ang :P

Bila dengar cerita ang ada kawan , duk hostel bagai .. ang tau dak dlm hati aku cuma doakan yang ang x lupakan aku dah laaa . Walaupun aq selalu tampar angg bila ang cabar aq .. aq lah selama nihh punching bag aq tauu . Aq duk kat makmal nihh sorang2 jaa . *Dah pahal aku touching2 nihh*

Dalam persahabatan , aku nih selalunya merendah diri . Segan nak berkawan dengan orang . Tapi bila dah ada kawannnnn~ irah boleyy jadi gilaa ouwwww .
Sebab aq tak tau orang ikhlas ke tak nak berkawan dengan aku . Aku dah laa tak lawa , gelap pulak tuu , kurus keding lg , semuanya negatif buat aq. Huhu ~ sebab tuu aq lebih selesa berkawan secara individu daripada berkumpulan.

Moga kita ada jodoh nak jumpa lagi ~ Tapi entah laaa , aq rasa mcm ....... :) Takpe laa . BYE !v