" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




Akuu baik weyyy ^o^}
Friday, March 7 | 10:04 pm | 0Comment



Hampa tengok youjizz title pun confirm dah muntah 5 balang kan , ahaha !
Tapi betul weyy aku baik ( tutup muka :P )
Actually aku nak senarai kan kebaikan aku ! bersedia okey :)

  1. Aku tak suka cari gaduh !
  2. Aku pemaaf !
  3. Aku tak suka kutuk orang !
  4. Aku suka masak !*maggi ngan air jelaa* ( *Can i be your wife ? )
  5. Aku tak suka kikis duit laki ( sekali lagi *can i be your wife ? ehehhgedik )
  6. Aku manja ganas ! ( kebaikan ke ? *hantamm jaa )
  7. Aku hormat orang tua ! ( bluerkk )
  8. Lagi apa eh ?
  9. Number 8 takdak motif !
  10. Number sebilan pun sama , nak bagi cukup duoploh nie !
  11. Apa lagi ? apa lagi ? lepas perasan dulu laa !
  12. Aku jelly lembik-lembik laa tengok budak PMR dah freedom !
  13. Tahunnih aku PMR wehh !
  14. Takot plus gementar ! ( Ish terkencing pulak ! k tipu )
  15. Aku dah merapu habes dah nie !
  16. Kesian sapa yang terbaca entry meraban nie !
  17. Okey nak dekat 20 dah !
  18. Sikit lagi , sikit lagi !
  19. Aaaa iiii uuu eeee ooo !
  20. Okey cukup Duoplohh !
Di Tambah bahagi tolak kali tambah balik semua kebaikan aku lebih kurang 7 jaa !
Okey malu ( *Tutup Muka )

Byee ! leviuu la sapa yang baca ( *Mai nak bagi lovebite  )