" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




Rumah baruuuu ?}
Sunday, April 27 | 7:12 pm | 0Comment


Assalamualaikum..
Harini iraaa penat + happy sesangat sebab .. irah nak pindah rumah baru :) Rumah lama sekarang ni.. dah nak renovate untuk jadikan sebagai HOMESTAY ! so, siapa yang nak datang peneng tuu... boley laa datang umah irah.. kalau tak malu laaaa   hahahha.. Sekarang ni tengah basuh rumah.. irah tak tau laa pulak nak basuh rumah tuuu menyeksakan :( .. Bulan depan i got new house ..yeahhh


 But first , Let me take a selfie :) 



 My new houseeeeeee






Adiosss :P